onsdag 26 september 2012

Just like you.



Det må inte synas på bilden MEN min hår är helt sjukt slitet. Och TORRT framförallt. Alltså det är galet. Jag har haft inpackning, leave-in balsam och hår-olja i det men det är fortfarande som att ta på.. hö? Väldigt torrt i alla fall. Detta här även lett till ÖKAD frissighet, alltså ännu mer afro. Ser ju ut som ett troll. Förutom detta problem så kan jag ju säga att jag lyckades göra en alldeles egen propp till badkaret i duschen idag. Utan att jag märkte det. För att jag fällde nämligen tvåhundratusen miljoner hårstrån som var tjockt nog att täcka hela det där lilla hålet så rätt var det var så stod jag med vatten upp till knäna. Mysigt :-) (Förstår inte att jag inte är flintskallig just nu? Har liksom lika tjockt hår som jag hade innan jag duschade? Extremt konstigt det dära)

 Herregud vilket hår-inlägg det här blev?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!