söndag 23 september 2012

Primadonna girl.

Gårdagen bjöd på mycket trevligheter, så som Friday's och Koh Phangan. Nu tänker ni "åt ni två middagar!?" men så var icke fallet. Såklart. (Trots att jag lätt skulle kunna göra det med tanke på att jag har en lika stor aptit som en häst). På Friday's tog vi en "fördrink", hehehe. Men för mig och Matilda (Annas bästa vän) blev det alkoholfritt, dock lika gott! Gold Medalist Smoothie var en riktig guldmedaljör. Lever upp till namnet. Koh Phangan bjöd på extremt god wok, två pepsi och mycket skratt. Sen tog vi bilen hem och här hemma hittade vi mamma och hennes två kompisar, och vi satt och samtalade in på småtimmarna.

Idag när jag vaknade kunde jag inte öppna upp mitt högra öga. Alltså det gick verkligen INTE. Så jag gick till badrummet och sköljde med massa vatten och långsamt långsamt gick det upp. Igår efter restaurangen började jag känna mig lite irriterad i det och sen när vi kom hem så var det VAR i det????? Idag är det ännu rödare och jag tror att jag har åkt på ögoninflammation (ögoninfektion?). Nåt av det i alla fall. Inte så superskönt och inte så supersnyggt. Högerögat är mycket mindre än vänsterögat och jag ser allmänt konstig ut. Nåväl. Också hostar jag dessutom, och näsan rinner. Fan jag hinner inte bli sjuk!! There's no time liksom.


Ser grymt lycklig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!