onsdag 5 september 2012

Rågen gungade och gräset växte grönt.

Jag verkar ha dragit på mig en något mildare form av förkylning. Jag har nyst och varit lite halv-täppt hela dagen idag. Jag orkar inte vara sjuk! Jag har inte tid för det förstår ni. Plugget börjar smyga på mig och rätt vad det är så kommer jag sitta här hemma och bara fullständigt DÖ av känslan att mitt liv består av plugg. Men om dryga tre år kommer jag nog känna att det var värt det.

 Efter skolan så tog jag mitt pick och pack och drog till mormor för lite (verkligen inte fyra kanelbullar, en snickers-glass och nästan ett helt paket riskakor med pizzasmak) fika. Nu är jag hemma och Maria har bakat äppelpaj. FÖRFÖLJER KALORIERNA MIG ELLER?! Nåväl. Ska ändå gymma idag, så jag käkar. Måste leva lite också. Hon har även gjort köttfärssås, supergod! Vilken kanonbrutta till storasyster jag har.


sökte på "kalorier" på google bilder. Känns bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!