lördag 15 september 2012

Tell me if I'm wrong.

Dagen har spenderats med Victoria x 2 och Melanie. Vi har tillsammans avnjutit en STRÅLANDE dag på Vikingavallen tillsammans med massa andra människor, det var nämligen IK Frej match division 1. Alltså a-laget herrar. Och det enda jag satt och tänkte på i min lilla skalle var "shit vilka amatörer vi är jämfört med dessa". Fast en annan tanke som slog mig två eller tre eller fyra gånger var att fotbollsplaner ser SJUKT mycket större ut på tv än vad de faktiskt är i verkligen. Alltså det är helt stört. Det är väl det jag har tänkt på idag.


Också lägger vi in ett litet svartvitt kollage med extremt dålig kvalité för att jag hade svårt för att bestämma pose till min standard webbkamera-bild. Men alla bilder säger väl: Bra dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!