torsdag 27 september 2012

Thursday.



Var hälsad gott folk.

Idag har jag varit ett riktigt afrokrull och haft utsläppt. Inte ofta det händer må jag säga. Förutom att ha haft utsläppt så har jag även pluggat naturkunskap, varit på FN-möte och haft ett COACHANDE utvecklingssamtal. Allting har gått suveränt. Klockrent skulle jag väl vilja påstå. Har prov i naturkunskap imorgon och det vi har prov på kunde jag redan i nian så det är bara enkel repetition. Känns toppenbra faktiskt. Vallentuna Friskola in my heart alltså.

 Den här helgen lär bli en riktig plugghelg då det vankas både spanskprov och samhällskunskapsprov på måndag. Samhällskunskapen är riktigt klurig. Handlar om hur Sverige styrs, om politik, riksdag, regering, förvaltningar, grundlagarna och så vidare. Extremt tråkigt. Har inget intresse av det what so ever vilket gör det lite svårt att få in i lill-hjärnan. Men jag ska försöka. In med 42 sidor samhällskunskap i min redan fullproppade hjärna, in me'rååååm ba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!