tisdag 9 oktober 2012

For what it's worth.

Idag slutade jag 12.10, så jag svängde förbi mormor. Vi spelade memory och kort, drack kaffe och åt kanelbullar och sen somnade jag med huvudet i mormors knä medan hon kliade mig i huvudet :-))))) Jag älskar min mormor big time.

Efter mitt lilla mormor-besök (som även innefattade matteplugg!!) så tog jag mig i kragen och gick till GYMMET. Det jag upptäckte där var en försämring......... Men den ska förbättras och jag ska bli fit igen! Inget godis eller onyttigheter under vardagarna. Och mer träning, har varit lite dålig på det där. Efter gymmet var det dags för spelarmöte med laget och nu sitter jag här. Kanske ska gå och lägga mig? Har ju fått in sån bra rutin nu så jag får mycket sömn, kanske borde fortsätta med den. Fast först ett big bang avsnitt. Såklart.


Denna sötnos skulle jag egentligen ha gymmat med idag men så blev det icke. Majsan hade nämligen glömt gymkläder och eftersom hon slutade klockan halv fem (och bor på landet) så hann hon inte åka hem och hämta. Så jag var hurtig och köttade på som tusan själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!