tisdag 16 oktober 2012

Give your heart a break.


Alltså. Jag är så sjukt trött. Galet. Detta beror på att jag har varit på gymmet och köttat (bevis ser ni på min arm, mitt "gymkort"). Ansiktsuttrycket beror delvis på tröttheten men också på grund av den extrema VÄRK jag har i rumpa, mage och ben. Speciellt rumpa och ben. Det körde jag idag, jag och Majsan tränade ordentligt idag och det tog kan jag ju säga. Men det är bra!! Kommer dock inte kunna röra mig imorgon. Jag och Majsan har ju ett gemensamt mål som vi har satt upp: Beach 14. Det är precis lagom. Då blir det ingen stress inför beach 13 (jo okej det kommer det väl bli men MÅLET är beach 14).

 Jag har börjat äta nyttigt också. Japp. Nu är det slut på klubbor och choklad under vardagarna (och på helger också, men det finns ju undantag). Det är dags att ta tag i nyttigheten, har blivit lite sämre på det. Så ikväll åt vi kräftstjärtsbulgursallad, nyttigt och gott! Bra start. Är grymt taggad på att bli fitnessgudinna igen! Hey hoe let's goooooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!