tisdag 2 oktober 2012

Godmorgon godmorgon.

Idag är det den 2a oktober och idag fyller min faster hela femtio år. Hurra till dig Anette, hoppas din dag blir kanonfin!

 Förutom att det är en födelsedag så består min andra oktober av barnvaktsjobb och lite halvt plugg. Jag har historiaprov på torsdag och måste plugga lite granna förstår ni. Kan dock det mesta vilket är skönt. Trodde förövrigt att jag inte skulle kunna NÅGONTING på mitt samhällskunskapsprov igår men oj vad jag skrev! Håller tummarna för att det går bra. Också hade jag ju spanskprov, men det gick nog bra trots att jag inte pluggade något. Har aldrig haft särskilt svårt för språk.

 Min första lektion idag är dock matte............ Kul. Fast jag tycker att det går bra när man väl fått in sitt flow men annars är det bara sjukt segt. Nåväl, bara å kämpa på som pappa säger.


Dessa fina halsringar fick jag hem från Style by Tyra igår! Hela paketet kostar 99 kr, och jag la in rabattkoden "Kenza" så jag fick det för 79! Plus frakt dårå. Men go and buy, för de var jättefina och sitter som en smäck runt halsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!