måndag 8 oktober 2012

Och tröttheten fortsätter

Klockan är sisådär kvart i nio och jag tänkte faktiskt gå och lägga mig. Kanske kolla på ett avsnitt big bang men frågan är ju om jag orkar hålla ögonen öppna så länge? Är helt utmattad både mentalt och fysiskt. Men efter en lång natt av sömn inatt hoppas jag på en bättre morgondag. En piggare morgondag. Ska nämligen sätta mig in i massa matte-plugg också har jag även en gymdejt inbokad med Majsan. Skönt! Planen var ju att gå till gymmet idag, men jag somnade framför soffan klockan fyra och vaknade klockan sju.. Har aldrig riktigt PLUGGAT matte förut, vet inte riktigt hur jag ska göra men jag löser väl det på ett eller annat sätt. Kanske ska be Sheldon hjälpa mig med mitt matteplugg? Nä nu kom suget, jag får helt enkelt orka hålla ögonen öppna i en halvtimme till. Big Bang Theory daxxx!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!