torsdag 25 oktober 2012

She will be loved.

Hej alla glada.

Min vecka har bestått av plugg och jobb. Och lite Grey's Anatomy tittande. Men nu är ett av två prov avklarade, sen är det loooooooov!!! Kommer bli himla skönt faktiskt. Har haft prov i samhällskunskap och på fredag vankas företagsekonomi-prov. Wiho woop woop. Så idag blir det råplugg!

 Måste säga att det har blivit SVINKALLT ute på typ en vecka? Hösten kom med stormfart verkligen. Men det gör inget, det är mysigt med stora halsdukar och tjocka stickade tröjor, sitta inne och dricka te och tända ljus när mörkret tar över utomhus :-))) <-- ultimata höstidealet. Nä nu är det time to go!


Har ju iaf prickat av två saker från detta "höstideal" i bilden. Undvek ögonen för att de är typ rödsprängda på grund av min trötthet. DET VAR JU FN-DAGEN IGÅR! Jag är med i FN-Föreningen i skolan så jag var i skolan vid 7.30 för att hjälpa till, vi skulle nämligen sälja frukost för att sedan skänka pengarna till projektet Flicka, och det gick toppenbra! Jag gick upp SJÄLV på scen i Tibble Teater och presenterade dagens föreläsare. Ihooooooo, känner mig fett stolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!