söndag 8 november 2009

Hold me in your arms.

HELA eftermiddagen har spenderats utomhus i sällskap med löven. Jag har krattat hela baksidan och oj, vad många påsar löven fyllde.
Imorse skulle Matilda upp tidigt för att åka till träning, dvs vid tio över åtta ungefär. Dumma som vi var så somnade vi runt ett-halv två vilket betyder att jag (läs=vi) har fått mindre än sju timmars sömn.
Imorgon blir det gjumpa då jag får inviga min nya soc-tröja och mina nya inneskor. Det är också träning inomhus framåt kvällen. Sedan blir det väl middag och några avsnitt av vänner. Efter det blir det hopp i sängen.
Eftersom det är fars dag idag, så ska trötta mamma och jag, släpa oss till ICA och där ska det inhandlas ingredienser till pappas farsdags-middag. :)
Bilder på mina köp från igår kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!