lördag 7 november 2009

Treehouse.

Idag har jag, min mamma och min syster varit i Stinsen och handlat fotbollsskor (inomhus+grus) och en bra, luftig ROSA soc-tröja som jag kan ha t.ex på gjumpan.
Nu är Matilda här och hon kommer vara här till imorgon också - hon ska nämligen sova över. Vi har ätit tacos och plockat undan efter oss, det är fint i köket nu, mamma. Mamma och pappa är på middag och kommer hem sent så då får Matilda och jag, ja, föräldrafritt! Haha, jippie!
Kvällen kommer förmodligen spenderas under en varm filt framför en bra, kanske lite gråtaktig, film.

Dagens lookie. Outfit med andra ord. LOOKIE. Detta ord är från mitt eget ordförråd måste jag tillägga.

3 kommentarer:

  1. åhh.... armbandet jag inspekterade när, ja, det där hände xD <3 / louisa

    SvaraRadera
  2. Haha, juppsilupps.:)Lollo, du behöver inte vara anonym och skriva i kommentaren ' / lousa'. DU trycker på välj profil och väljer namn/webbadress. Där skriver du ditt namn!:)

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde det :O Ha försökt flera gånger men det kommer upp att nånting gick fel. Så då tog jag anonym istället och då funkade det!

    Testade nyss igen men det funkar inte!

    SvaraRadera

Kommentera här!