lördag 22 maj 2010

I wanna make it move.

Dagen har spenderats i Väsby C. Där inhandlades en randig tröja från S A L T. Anna köpte gladiatorskor - vilket jag gjorde igår :) - och mami köpte high heels. Assnygga! Och de passar mina fötter också! :D
Sedan åkte mami och jag vidare till mormor och hon var pratglad idag. "Ja, vi åkte in till Djugår'ns-bron och vi tåg 44:an, och det var en svan där som hoppade, gjorde kullerbyttor och massor av konster, men när vi skulle hem så kom inte 44:an - och Gun, hon är ju jäkla bra på bussar så hon sa att vi skulle ta 47:an och när vi klev på bussen så ställde sig två ungdomar sig upp så vi fick sitta ned. Och sedan ser vi 44:an åka förbi oss, förstår du..." osv. Jag tror mamma sa kanske 25 - 30 ord och jag sa kanske 10 ord under denna timme - resten av orden hade lilla mormor tagit åt sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!