söndag 23 maj 2010

Are you out there?

GO JENNY.

Imorse åkte jag tillsammans med mitt lag mot Bollstanäs. Match var det och det var en jäkla bra en också. Vinst med 5-3, jag fick en sträckt vad och ännu mer ont i hälen än vad jag hade - men vad gör det? Vi vann!
Mami och papi lämnade Vallentuna vid sjutiden imorse, för att de skulle bege sig mot Kalmar - där storasyster bor - och hämta lite av hennes grejjor inför sommaren. Men självaste Maria - hon stannar kvar i soliga Kalmar till 3:e juni. Då kommer hon hem, och den 4:e tar ju Anna studenten!
Vilket oväder det har varit idag! Det åskade hur högt somhelst, blixtrade så att man blev bländad och strömmen dog t.om. Åskan var typ precis ovanför vårat hus och Anna och jag funderade seriöst på att sätta oss i badkaret eller springa till bilen - men Pierre bara skrattade och sa att han INTE skulle ringa 112 om Anna eller jag blev träffade av blixten.

Jag har lite dåligt samvete - jag har inte pluggat så mycket NO under helgen, ingen SO alls och jag har inte gjort min matteläxa - men jag orkar inte! Jag får ha stressigt i veckan men på helgen måste man få koppla av! Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!