torsdag 20 januari 2011

I'm not moving.

Här hemma i Vallenutt börjar snön smälta! Känns faktiskt väldigt skönt att om någon månad börja med converse och vååår! Dock blir det väl lite saknad av fina vinterdagar som denna!

Jag satt och kolla igenom kommentarerna och såg att jag glömt svara! Uups, sorry!

Sara sa: plugg plugg plugg :P det är synd om oss!

Svar - Haha, ja! Jag har så sjukt mycket plugg! Och fysik och matte är typ det värsta jag vet!

Marie sa:
Hej! Vet du var man kan köpa dem? :) Jag har letat som en tok men jag hittar inga vinröda =/

Svar: Ja, man kan ju alltid beställa från USA på http://www.converse.com fast dock kostar det ju med frakt. Där kan du också designa dina skor, för samma pris tror jag. Men jag har sett på Stadium, i t.ex Täby eller Kista, men det finns säkert också i Stockholm. Intersport har ibland, men Stadium är bättre. Jag kollade på nelly.com också, men där finns inte vinröda, men det kanske kommer in så du kan ju hålla utkik!
HÄR har jag faktiskt hittat ett par vinröda! Det fanns väldigt mycket converse på http://junkyard.se. (Där jag hittade dom vinröda).
Men det finns väldigt många färger som är snygga om du inte hittar den färgen :)
Annars är marinblå converse vääääldigt snyggt! Och röda eller vita är ju en klassiker!

Hoppas mitt svar räckte!

1 kommentar:

  1. Jenni, ett par vanliga converse kostar runt 50 dollar. Ett par egen designade comverse kostar 65 dollar. Så det är ganska stor skillnad. Och dessutom kan man inte beställa egendesignade från Sverige.
    Puss:)

    SvaraRadera

Kommentera här!