onsdag 19 januari 2011

So little time.


SNYGGINGAR!
Skulle precis kolla på det där Judit och Judit-klippet jag la upp, men det gick ju inte. Knasigt. Stod nåt om att det var något privat och blablabla. Men den finns ju säkert på youtube, fast dock hittade jag inte den!

Mandana och jag blev precis klara med matten som vi har suttit med sen vi kom hem, typ sen tre alltså. Men jag är klar och nu har jag bara NO kvar, fast jag orkar verkligen inte plugga. Sen glömde jag ju engelskan i skolan också. Men den kan göras snabbt på rasten innan lektionen!
Och labbrapporten har jag inte ens BÖRJAT med, fast den ska vara inlämnad vecka sju, så det är ju ingen brådska - men det är en ganska stor grej och det är viktigt att vara noga, så då behöver man tid! :) Eller jag iallafall.

1 kommentar:

Kommentera här!