onsdag 12 januari 2011

Isn't it obvious that I need you.


Lite random mobil-bilder. Men den till höger är så klockren! Garvar varenda gång jag ser den!
JAG HÅLLER MED! Kan inte den här bajs-snön försvinna? Jag vill ha bruna ben och TYGSKOR! Och solglasögon. Och jeansjacka!

Ja, det där var till den personen som kommenterade mitt "vårens vill ha"-inlägg.
Träningen gick bra, men man känner ju av att man har latat sig under hela julen. Sist jag tränade var tjugoandra december. Oj, vad skönt det är att träna! När snön försvinner ska jag dra ut med mina löparskor, ja iallafall varannan dag, om inte varje dag.
Förövrigt kan jag ju säga att antingen håller jag på att bli förkyld eller så börjar jag utveckla typ en stämbands-inflammation? Jag är iaf grovt slemmig i halsen, och det sitter som sten alltså. Plus att när jag hostar så gör det ont. OCH jag låter som en kille mitt i målbrottet när jag pratar. Så underhålla mig själv, ja det är ju inga problem.
Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Jag är så otroligt mooonstertrött på morgnarna. Men tro det eller ej - jag är inte aggressiv trots att jag är dödstrött. Ja, fast det är ju min åsikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!