tisdag 18 januari 2011

Just simply wondering.

Jag SKULLE vilja skriva allting jag känner för att bara skriva av mig och kanske inte behöva tänka på massa problem, just nu. Men då skulle det följa till en drös med frågor och alla skulle börja undra. Vem skriver egentligen detaljerat sanningen så att man verkligen förstår deras problem eller sorg på ja, säg facebook? Nej, ingen. För att dom vill inte ha dom här frågorna som man inte riktigt orkar besvara. Kanske har jag inte svaret på dom, kanske har man ingen ork att göra det. Och kanske, bara kanske fattas energin att ens prata om det. Det som man skrev ner. Men om man inte vill prata om det, då är det väl inte ens värt att skriva det. Att man till exempel har jättemycket problem. Det är klart att folk börjar undra och är nyfikna. Men sanningen är att ingen skriver ut sitt hjärta av sorg eller sina mängder med problem för att då blir det bara frågor, som inte vill besvaras. Så varför göra dom nyfikna, om jag ändå inte kommer besvara deras frågor?

1 kommentar:

  1. det DÄR gjorde mig himla nyfiken x)
    du kan alltid berätta :P

    SvaraRadera

Kommentera här!