tisdag 18 januari 2011

Run fast and never look over your shoulder.

Idag skulle jag egentligen ha pluggat fysik och tagit hand om tvätten. Ja, femtio procent av mina uppgifter lyckades jag med. Jag har faktiskt gjort tvätten, men när jag ens tittar på fysikboken skriker allting inombords mig "NEEEEEEJ!!". Och dum som jag är, så lyssnar jag på dom.
Jag har verkligen sluukat en bok som heter Syskonkärlek och den är så sjukt bra! Den handlar om en bror och en syster som utvecklar känslor för varandra, dom blir kära. Och dom försöker motstå men dom "älskar" varandra för mycket för att klara av det och sådär. Men den är väldans bra faktiskt!
Lite saknad vare här också. Fast inte så lite heller. Jättestor saknad, min fina Goliat
Men kvällen är inte slut än, jag ska nog lyckas få in lite plugg! Haha, det där lät nästan positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!