lördag 15 januari 2011

Let me introduce to you a brand new dance.


Wayne's Coffee in my ♥ forever!
Ingen update igår. Ups. Men jag var iallfall med Lajnea och Mandie. Vi hade så trevligt så. Snack och te-drickning. Mysigt mysigt. Framåt kvällen åkte Mandie hem, men Lajnea stannade. Vi blev jättefnittriga av någon anledning. Så vi log och kollade på Let's Dance i mammas och pappas sovrum och bara skrattade. Men vi hade väldigt trevligt. Med helkroppsmassage och grejer. :)
Sen när Lajnea skulle gå hem, kom hennes pappa med en PULKA! Haha, jag tror jag aldrig har skrattat så mycket när hon satt på den där lilla pulkan och hennes pappa drog!

IDAG ÄR DET TURNEEEERING!! OCH JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!!!

Jag har käkat typ tusen kilo med energi-frukost nyss. Tror jag har ätit så det räcker, typ resten av mitt liv. Men ikväll blir det nog kurr i magen igen. FÖR OJ VAD JAG SKA KÄMPA OCH SLITA IDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!