torsdag 24 februari 2011

Get ready for this.


Bilderna tillägnade storasyster Maria, kolla vad lång ner jag kan komma med munnen! Är snart ikapp dig!

A, juste!
Friluftsdagen blev faktiskt riktigt rolig tillslut! Fast den började på IP med typ 50 pers med förfrusna fötter, men när vi väl började gå (och jag fick på mina snygga solbrillor!) så var det kul! Jag och amanda gick och pratade med några killar från sjuan, och amanda till och med utnyttjade vår Oliver! Han fick bära hennes väska till Molnby och hem igen.. Och jag och Erik gick runt och pratade om musik och min sång :) Han är så gullig - "vi borde definitivt uppträda tillsammans någon gång! OCH DU MÅSTE SÖKA TILL SÅNGSKOLA". Sjuorna är allt go'a :)
Hittar inte kamerasladden, men jag tog lite bilder igår, men inte alls många, men de kommer upp när jag hittar kamerasladden!

2 kommentarer:

Kommentera här!