torsdag 24 februari 2011

I wanna know your name.


Snygga brudar

Jag har världens bästa pappa! Vi åkte iväg till Intersport i Barkarby i jakt på lite skidgrejer inför Åre i mars. Det var rea där (det är rea på alla intersport) med 20%-50% och jag hittade både hjälm och pjäxor! Ååååh vad bra! Det är rätt ofräscht att hyra illaluktande pjäxor liksom, så nu är det jätteskönt att jag har egna!
Det har varit väldigt dålig uppdatering i bloggen den senaste veckan, men om jag inte har lust så orkar jag inte slänga in ett halvhjärtat inlägg.. Det är liksom inte så roligt att läsa!

Men jag ska ta kort på mina senaste shoppingköp!
En annan sak jag kan meddela - SMULAN KOMMER IMORGON, och hon stannar hela veckan, då jag har sportlov :) Ett ord: Behövligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!