tisdag 15 mars 2011

Baby you're a challenge, let's explore your talent.

NU SKA JAG FAKTISKT PACKA! Men jag satt och kollade på min blogg, och tänkte "gud vad tråkig header jag har!". Så resultatet blev en ny! Tycker den är fin, men så säger jag om alla, tills jag tröttnar på dem. Vad tyckte ni om den här då?

Bild ett: Ser ni den vita grejen i mitt halsband?
Bild två: Den fick jag av Louisa idag, så att jag inte glömmer henne i Åre - det är en bit av ett suddgummi.
Bild tre: Hon visade sin kärlek till mig genom att skänka mig denna fina sak, så jag ska visa kärlek till henne genom att alltid ha den nära hjärtat och pussa den tre gånger innan jag går och lägger mig.
Next - packning!

2 kommentarer:

  1. Varsågod älskling, ta väl hand om den! Men det gör du nog med dina fina pussar ;)<3

    SvaraRadera

Kommentera här!