tisdag 15 mars 2011

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Och då var tisdagen avklarad då. Lite ledsen över att jag inte hittade min mocka-skjorta i rätt storlek.. :( Men livet går vidare, fast jag hade verkligen velat haft den i Åre. Enkelt liksom, med fjäderörhänge, klocka, några snygga ringar och utsläppt hår som är lite tillbakadraget på ena sidan - matchat med vanliga jeans. Stilrent. Ska försöka övertala Anna att åka till typ väsby imorgon, och köpa rätt storlek, dock tror jag inte jag kommer lyckas - men försöka kan man alltid göra!
Imorgon åker vi! Och självklart hänger två säsonger av vänner med, blir några avsnitt under sju timmars bilresa, och förmodligen några filmer.

En stycken bra låt. Vet faktiskt inte om jag hinner lägga upp en cover, eftersom jag åker imorgon.. Men mer förslag hörni! Ska försöka hinna lägga upp iaf :)

Nu ska jag packa, lyssna på riktigt bra musik, dricka te och bara chilla gaaalet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!