måndag 14 mars 2011

Just because I can.

Nu börjar Åre närma sig! Kommer bli super :) Jag kom precis hem från träningen, eller precis och precis, har duschat och ätit och så. Men det var uteträning, och vi hade löpning typ första halvtimmen, 10 varv runt planen och sen intervaller. Jobbigt! Sen avslutade vi med fotbollsmatch :) Nu ska jag äta nötter (proteiner = bra efter träning, plus att jag redan ätit banan!) och dricka te, förmodligen med några rån med smör också. Så gott! På tv:n är det, och nu blir ni förvånade: CSI!

Och imorgon drar jag en snabbis till Arninge i jakt på mockaskjortan, de hade inte min storlek i täby idag, så jag lämnade tillbaka den. Men imorgon, då ska jag tamej ef-a-en hitta den, i rätt storlek! Och förhoppningsvis ett par chinos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!