söndag 1 maj 2011

Above us only sky.

Jag hängde med pappa till pizzerian som sällskap nyss. Jag är inte hungrig alls. Märkligt. Eller egentligen inte - jag åt lunch vid fyra, men det var bara sallad och det är faktiskt nästan fyra timmar sedan. Oh, well. Men jag är mer sugen på sallad än en fettig pizza. I LOVE SALLAD! Det är såååå mycket godare än pizza tycker jag! Men visst kan pizza vara gott ibland, men sallad is the shit!

Jag ska i alla fall ta mig en mango och kolla på one tree hill tror jag, känner inget sug för humorgalan..

Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls. Inte ett bajs. Vaknade kvart över tolv, sen har mamma och jag bara slappat och tittat på teveapparaten. Men ack så mysigt vi har haft!
Kanske är lite sugen på sallad ändå, fast godare än den här! Man måste ju ha Erik Lallerstedts vitlöksås på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!