söndag 1 maj 2011

Don't matter.

Igår visade sig bli en riktigt rolig valborg! Efter en superlyxig god grillad middag gick vi över til grannarna, och då var det dags att tända lilla brasan. Alltså lilla brasan på deras tomt. Men den värmde nog och gav hög mysfaktor. :) Vi sjöng alla möjliga sånger, vi sjöng ju in våren liksom... Men sen gick vi till våra andra grannar och hade jättetrevligt, och alla blev bara roligare och roligare. Vid halv ett och Tessan och då hade vi riktigt tjejsnack i köket till typ tre. Jättemysigt! Vi drack te och pratade om allt möjligt, tillsammans med granne Klutte - hon är go hon!
Efter det körde jag och Tessan LIPS, och JAG vann :D :D :D Så. Nu vet ni det.

Vaknade för kanske en kvart sen, kvart över tolv. Men det känns ganska rimligt när jag gick och la mig kvart i fyra. Nu är det frukost som gäller!

Har ni sett mitt morgonafro? Tummen upp för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!