måndag 2 maj 2011

Back on track.

Hela dagen idag har jag spenderat lite smått ledsen och ganska borta i tankarna. Men nu är det slut. Jag behövde en dag på mig för att reda ut lite saker i huvudet. Jag ska gå till träningen med huvudet högt och inte skämmas ett dugg för att jag inte blev uttagen. Jag ska fortsätta prestera så himla bra som de sa att jag har gjort, varför de sa det har jag ingen aning om. Falska förhoppningar kallas det. Jag ska gå till träningen idag som jag alltid gör, glädjespridande och pratglad för att jag är en sån person, inte ska jag låta någon uttagning till en cup rubba det. Jag har gjort mitt bästa, och jag har kämpat och slitit, men räcker inte det så räcker inte jag.

Idag hade jag på mig denna t-shirt, dock INTE shortsen. MY GOD vad kallt det har varit idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!