måndag 2 maj 2011

Life sucks, then you die.

Skönt att vakna en timme tidigare än vad man ska gå upp. Oh, well. Igår gick en riktigt ledsen Jenny till sängs, och vaknade upp lika ledsen. Norge-uttagningarna har kommit upp, men jag blev inte uttagen. Så inihelvetebajstråkigt är vad det är. Rubriken är ganska beskrivande på hur jag kände mig när jag fick reda på det. Men det är bara å go with the flow liksom, det är ju ändå seriematcherna som är viktigast, men visst - det hade varit grymt kul att få åka till ett annat land och spela en jättestor cup! But I'm not. Men jag tänker inte prata om det, eller skriva om det mer - jag blir bara på så jävla dåligt humör, för nu är jag riktigt förbannad, och ledsen på samma gång.

Känner inte för att blogga just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!