tisdag 17 maj 2011

Don't let me go.

Som ni säkert har märkt så blir det inte så mycket blogginlägg, inte så konstigt egentligen - har ingen så kallad "blogglust". Jag bloggar lite då och då, när jag vill. Så om det betyder inte varje dag vissa veckor, eller flera gånger om dagen andra veckor, är det så det blir. Speciellt nu till sommaren skulle jag väl tro.

Nämen usch så dystert det där lät!
Just nu synkroniserar jag min iPod, efter ja, massa klantskalle-grejer.. SÅ MARIA, MÅSTE LÅNA DITT ITUNES BIBLIOTEK NÄR DU KOMMER HEM :) Och kanske köpa en ny iPod, min får plats med så lite!
Imorgon ska vi till Vetenskapens Hus, och .. äh, kommer inte ihåg vad vi skulle göra där faktiskt. Men jag ska i alla fall ta ett tåg som går 08.08. Bläääääää. Men det är whatever, min buss jag vanligtvis tar går ju liksom 08.10, så det är väl kanske inte sååå himla stor skillnad ändå. hehe.

förra gången vi var på vetenskapens hus. haha lite random bild på mig kanske, men vi var nere i "Lasergrottan"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!