onsdag 18 maj 2011

Won't waste a minute without you.

Det är tre veckor kvar till sommarlovet, tre veckor! Och jag är så skoltrött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vi har matteprov imorgon, hemkunskaps-prov på måndag, SO-redovisning på tisdag, fysikprov på onsdag.. Blääääää. Men det är bara att kämpa på, jag SKA ha bra betyg när jag går ut åttan!
Imorgon har vi i alla fall halvdag, och nästa vecka är det halvdag någon mer gång tror jag, plus att vi har idrottsdag på torsdagen.. Och jag måste ju hitta nåt att ha på mig på skolavslutningen! Och ännu viktigare: EN LÅT ATT SJUNGA!
Skulle verkligen vilja sjunga en fin sommarlåt, men den jag hade tänkt sjunga Himlen är oskyldigt blå, hade en annan person också tänkt sjunga, så jag sa att hon fick sjunga den. :) Men nu börjar jag få panik! Förslag mina vänner? :)

Nu ska jag sticka iväg till träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!