torsdag 19 maj 2011

En puss till dig, en puss till mig.

Hahah, asså jag garvar varenda gång jag kollar in på HanaPee's blogg! Sjukt rolig!

Idag hade vi halvdag i skolan, niiiiiiiice säger vi! Jag, Louisafisa, Emmsi och Matilden (och Majsen och Hockiiiamandis en stund) åkte till täby centrum och kollade i affärer, jag prövade bland annat en långklänning! Och den var helt okej, men jag köpte den inte.. Känns lite knas med mina 158 centimeter liksom.. Men jag ska testa den igen och ta kort och lägga upp i bloggen så får ni säga vad ni tycker.
Annars då, jo jag har fått dille på fina söta toppar. Speciellt vita, så sjukt galet apasnyggt till jeans. OCH JAG HITTAR MASSA FINA HELA TIDEN! Men de flesta hittar jag på typ h&m's internet-sida och jag vill gärna testa kläderna innan liksom. En annan fin tunika jag hittade var en jättejättefin på ginatricot. MEN den var väldigt genomskinlig, lite svårt att veta vad man ska ha för byxor, eller om den är lång nog att ha den som klänning? Isåfall med det enda som skulle fungera och inte synas: beiga stringtrosor?
Jajajaja, kläder kläder kläder. Jag shoppar rätt mycket nu för tiden alltså.. Jag MÅSTE i alla fall köpa alla de där fina linnena jag har hittat!


ååh de är så fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!