måndag 30 maj 2011

Fem fingrar ska skydda dig.

För i helveeete vad mina vader dog idag på träningen. Efter all dans i fredags blev det träningsvärk och träningsvärk och träningsvärk - men inte ska jag klaga, var ju faktiskt värt det!

JAG HAR HAFT EN SUPERHELG. Balen i fredags, gryymt ju! Resten av helgen har jag mest spenderat med Linnea och Pontus. I lördags kväll så åkte vi hem till hans feta kåk (tror jag ska flytta in där, mitt rum kan vara biosalongen med de feta skinnfåtöljerna) och badade i hans pool :) Sen sov vi hos Linnea, vaknade upp, hade pyjamas alltför länge. Pontus åkte hem och Linnea och jag spurtade iväg hem till självaste mig där jag hjälpte henne med lite plugg!

Ja själv då. Har ju inget mer prov, bara slapp fram till sommarlovet! Fysiken klar (MVG, vet ni hur chockad jag blev eller!?), SO:n klar, boken utläst, hemkunskapen klar och idag sattes alla betyg! Än så länge vet jag bara ett betyg, kammade hem MVG i spanska slutbetyget! :) Och juste, tror jag har valt låt till skolavslutningen!

Vill ha sommar typ nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!