tisdag 21 juni 2011

Cause' when a heart breaks no it don't break even.

Jag och mamma kom precis hem från täby centrum, där inhandlades det två bh:åar och en bikini, jättesöt! Men jag är inte riktigt säker på den, med tanke på att den är vit kan det ju vara så att den blir lite väl genomskinlig när den är blöt.. Om det är så, får jag väl helt enkelt inte bada i den, och den var jättesöt att bara ha under ett slappt linne, så den blir nog användbar ändå.

såhär ser den ut!

Jag köpte också ett fritids SL-kort så jag kan åka hela sommaren tills sista augusti, då börjar den fungera som ett pluskort och funkar bara på helger och efter.. sju tror jag, men då i september så kommer jag köpa ett terminskort (så har jag terminskort+pluskort) och kan åka dygnet runt alla dagar!

3 kommentarer:

  1. Det är samma som jag har!!! :)

    SvaraRadera
  2. OMIGAAAASH, aja, om vi har en baddejt så får vi ringa och fråga vilken bikini man har på sig!

    SvaraRadera
  3. haha, det är chill. Vi kan ju annars vara lika snygga på badet! ;) <3

    SvaraRadera

Kommentera här!