tisdag 21 juni 2011

Let me go home.

Idag tog jag tag i mitt sinne och snörde på mig löparskorna och joggade. Eftersom jag inte sprang spåret vet jag inte hur långt, men jag sprang på ungefär en kvart i bra tempo så jag gissar väl på 2.5 kanske till och med 3 (men det är tveksamt) kilometer!

Jag och Maria har bestämt oss för att träna varannan dag. Löpning + styrka. Vi kommer bli så fit! Och det är ännu roligare att ha en träningskompis ju! Så nu under sommaren så kommer vi träna, sen i oktober när jag fyller femton, och Maria är i Kalmar, så ska jag köpa ett gymkort, och då kommer Linnea förmodligen också göra det - så har jag en träningskompis då också!
Men nu är klockan faktiskt tio över tolv, så nu ska jag gå och lägga mig för att imorgon väntar mamma på mig med nybakat bröd och framdukad frukost!
en bild som är så långt ifrån ämnet man kan komma men oh well.. bildbrist kallas det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!