måndag 20 juni 2011

Holding on forever.

Serier. Det är ju en sån här finurlig uppfinning som lätt lockar fram beroende ur en. Speciellt mig. Vad jag än ser så fastnar jag. Friends är ju en klassiker, lika så one tree hill. Jag har nyligen gett mig in på Wisteria Lane tillsammans med Gabrielle, Bree, Susan och Lynette och oj vad jag är fast, riktigt ordentligt. Desperate Housewives är alltså också en sådan fastnar-serie som finns här i världen. Min storasyster tittar på Grey's Anatomy och säger hela tiden hur underbart bra det är. Det kanske är en serie jag ska hoppa in i efter alla säsonger av Desperate. Och efter det då, jo då kanske jag fortsätter där jag slutade vid grymma O.C., sedan kanske åttonde säsongen av one tree hill kommer ut, sen kanske jag börjar kolla på Gilmore Girls igen. Jeeeezus, det kommer aldrig tar slut. Men jag ska inte klaga, det är ett bra beroende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!