måndag 27 juni 2011

I am the fire burning desperately.


Lite midsommarfoton

Igår var det en jättemysig sommarkväll! Mina kära vänner och jag var nere vid Vallentuna sjön och hade hur mysigt som helst! Jag, Adam och David mätte armmuskler och jag är ju lugnt biffigast/kralligast/starkast osv. Och jag sprang in i en pinne och har nu skrapsår vid foten.. Och nej, jag såg den inte trots att den var hur stor som helst.. Hehe.
Så det kan gå så det kan gå. Idag vankas brännboll också, så trevligt! Och en annan sak som jag har lagt på minnet - det regnar inte och det är inte dåligt väder idag! Idag är det blå himmel och sol, och oj vad jag har saknat det! Mamma och jag ligger just nu och steker lite ute på altanen, jag måste ju bli ordentligt brun om jag inte ska se ut som jag vet inte vad.. en vit krita.. Maria har ju liksom varit i Kenya i fem månader och Anna var där i tre veckor och är nu i Spanien! Jeezus, tror det finns en ganska stor risk att jag blir en vit krita när jag står bredvid de ändå..

2 kommentarer:

  1. som sagt, http://marialidman.blogg.se/2011/june/vi-jamforde-branna.html#comment, höhö!

    SvaraRadera
  2. haha, uuusch don't remind me..

    SvaraRadera

Kommentera här!