måndag 27 juni 2011

Release me.


Bara en liten bild när Majsanmaria dricker nåt, vätska typ.

Som ni förmodligen ser är bloggen i lite förändring, jag försöker komma på en sån här superdupermega fin design.
Jajajaja. Kom hem för ett tag sen, jag har skrattat och lekt lite med mina fina vänner en stund och innan det tror jag att jag slog världsrekord i duschning, insmörjning, påklädning osv osv. FÖR ATT jag hade varit på träning (en riktigt skojsig träning!), cyklade hem från tåget, hoppade in i duschen och vips så var jag på cykeln igen för att åka till mina kära vänner, och då gick en kvinna förbi mitt hus och jag insåg då att hon hade ju suttit på samma tåg som mig och gått av på samma station. Så under de här dryga två och en halv kilometerna så hann jag komma hem, duscha, smörja in mig, slänga på mig kläder, fixa till mig, knyta skorna och prata med mamsen. Så, nu ska jag kolla på film. Mitt sista ord för inlägget: Rekord. (Tack för mig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!