söndag 12 juni 2011

I can feel sensation taking place.

Här sitter självaste trollet och skriver detta inlägg. Så trevligt tänker ni!
Vi väntar faktiskt på att Anette ska komma (och min älsklingsgullebulle Agaton!) och sen är det god middag! Grillspett är ju förjävla gott om jag får säga det själv, och färskpotatis gör det ju inte sämre direkt. God sallad till det, och vackert väder - så härligt!
Just nu sitter jag och chattar lite på facebook, thank the lord for facebook! Jag är verkligen beroende. Annars då.. Jo jag somnade i hammocken typ en timme idag efter jag hade duschat och sådär, haha trött tjej.

HAHAHA RÄDDADE PRECIS EN KRUKA FRÅN ATT RAMLA MED MIN RUMPA!

Förövrigt: jag älskar myggbett. mmmmmmmmmmmm.

jag älskar också ANTI-BITE och min Guns'n Roses tröja och jeansshorts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!