onsdag 15 juni 2011

Kanske skulle vara bra med lite uppdatering.


hihi sötis, lånade en bild från Anette :)

Nu har jag varit här hemma hos Anette sedan i måndags, och det ser ut som om det blir ändå till på fredag! Ack så trevligt! Det är för att mamma och pappa ska hälsa på farfar i Nyköping, och då kan de hämta upp mig efteråt, bara svänga förbi på vägen liksom. Mycket smartare än att behöva HÄMTA mig på torsdag kväll och åka till farfar på fredag förmiddag? Två flugor i en smäll kallas det.
Nu ska jag gå och gosa med Agaton, min gosimos. Och juste! De två första veckorna i augusti är jag inbokad för hundvakt åt Stråla (labrador) och Glimma (sheltie, väääärldens mysigaste!) tillsammans med Anette. Men det kan också bli så att Glimma följer med mig hem en vecka eller så, men vi får se. Kul ska det bli i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!