onsdag 27 juli 2011

I think I'm a little bit inlove with you.

På lördag konfirmeras de här två vackra varelserna, så klockan elva på lördag ska jag infinna mig i kyrkan och heja på de.
Denna vecka har jag inte varit så jättebra på att blogga! Jag har väl inte haft sådär jättemycket att skriva om.. I måndags hängde jag med Linnea på bajen-match, ja trots jag är djurgårdare, när de spelade mot Assyriska. Och när vi är påväg bort från matchen så kommer det jättemycket poliser och helt plötsligt blir det bråk mellan lagens fans och vi hamnar jättenära, så alla, som inte är huliganer och förstår att det där är det dummaste som finns - att slåss pga att man hejar på olika lag, slänger sig mot väggen och ser hur poliserna har batongerna i högsta hugg och det blir slagsmål. Men vi lyckades springa åt andra hållet och kom till bilen utan en skråma.
 När vi kom hem satt jag och hela Linneas familj utomhus och pratade, och sen pratade jag, linneas lillasyster Lisen och hennes mamma Helena. Det var jättemysigt, det är skönt att prata det är det verkligen.
 Om drygt två timmar ska jag stå på planen och träna fotboll! Ska bli så skönt och roligt! Har inte tränat på ett tag.. Ack ack ack. Men idag ska jag det! Så nu har jag ätit ordentligt och drar hela tiden i mig vatten. Det behövs ju nu när det är så varmt ute! När jag vaknade stod termometern på 40°C. Helt sjukt. Nej nu ska jag inte sitta här vi datan och dega. Jag ska läsa min bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!