onsdag 27 juli 2011

Bye bye lollipop.

först åker hon till New York (New Jersey) i några dagar, där hon träffar lite andra au-pairer och lär sig lite, sedan bär det av mot San Fransisco!
 såhär vaken på kort är man klockan sju på morgonen, ser lite stelt ut må jag säga.
 finaste Anna.
pappa&anna-kram
 nu kommer tårarna
hejdå storasyster
 haha, så sööööööööööt
hejdå mamsen
Nu har vi vinkat av Anna på Arlanda med tårar i ögonen. Det kändes så konstigt att säga hejdå till min fina syster som alltid funnit till hands. Men nu är hon på väg mot sitt äventyr. Och jag är så glad för henne och så avundsjuk på henne! Hon kommer få det så bra och än en gång - thank god for skype.
 När vi åkte i bilen på väg till Arlanda, så kom den här låten på radion. Kändes lite som ödet. Precis som när vi hade lämnat Maria på Arlanda, när hon skulle åka till Kenya, och vi såg en Hakuna Matata-skylt på en bil. Hakuna Matata som betyder inga bekymmer på swahili, språket som de pratar i Kenya.
 Jag kommer sakna min systeryster Annapanna, men jag älskar samtidigt att hon flyttat för att jag får hennes rum som är nästan dubbelt så stort som mitt! Skämt åsido, vi hörs på skype - så får du berätta om ditt äventyr.
(skulle publicerats i måndags)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!