tisdag 23 augusti 2011

After the storm.

Just nu är min mage ganska så proppis. Väldigt proppis. Om sisådär en timme så är det samling på Täby IP. För att sedan åka till Lidingö och kick some ass. Vinna vinna vinna! Detta är då anledningen till att jag är proppmätt tjugo över fem. Energi. Måste man ha  när man ska spela match! Och jag sitter och dricker vatten också, och lyssnar på taggmusik! NU JÄVLAR.

 Stadsvandringen idag gick bra! Vi tappade inte bort oss eller nånting, som vi brukar göra. Fast dock gjorde vi bara en halv stadsvandring idag, så det gick snabbt och vi var tillbaka i Vallenutt till lunch. Och vår nya matsal är bra, likaså maten. Idag i alla fall.
 De må se glada ut på bilderna, men imorgon när jag ger mig på de blir det andra miner. INGEN river Jennys byxor.

1 kommentar:

  1. Bilden jenny: Så jävka brutal...

    haha det ser vi fram emot tror jag. ;)

    SvaraRadera

Kommentera här!