fredag 26 augusti 2011

Just the way you are.

Insåg att jag inte skrivit inlägg på några dagar. Så jag gör väl det helt enkelt. Idag var vi i skogen. Så roligt var det. Att gå runt flera kilometer och skutta över hästbajs är inte riktig my cup of tea. Men vad gör man inte för att få de nya att känna sig välkomna och få de att inte vara rädda för oss nior? Jag blev bundis med några sjuor också. Alltid trevligt med nya kåmpizar.
 Ikväll blir det filmmys med lite sådär jättefina tjejer. Majsan, Matildis och Louisafisa. Matilda skrattar åt mig just nu. Hon brukar inte gilla mina smeknamn på folk. Jag har en tendens att ge alla jag träffar smeknamn. Till exempel, min nyfunna vän Nala som egentligen heter Andreas. Eller Fredräisch, som heter Fredrik. Eller Davido, fast jag ska byta ut det smeknamnet - för uppenbart. Anyways. Nu ska jag och Matilda hitta på något. Och det blev tydligen att ladda över bilder från vår fotorunda till hennes USB-minne.
Typ sånna här bilder, hon tycker om att titta på bilder på sin rumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!