måndag 29 augusti 2011

'Cause the party's in my head.

en lite sådär otroligt vacker bild på två otroligt vackra damer. 

Damen till vänster hade mycket roligt med damen till höger idag. Fast damen till höger tyckte inte om det så mycket. Idag hade jag nämligen min jeansväst som man knäpper ihop, och den tyckte Matilda (och Louisa och Amanda) om att leka med (läs: knäppa upp och flasha sin kåmpiz). Och ungefär sisådär den miljonte gången de gör det, så kommer alla killar och samlar sig i en ring runt mig med mobilkameror på film och foto-inställningar i högsta hugg. Kändes ju inte sådär jättebra. Men de fick sin hämd. Fast Matilda ska få lite mer imorgon.

Idag var det första vanliga skoldagen. Med biologi, matte, simning, historia - ni fattar. Det var väl inte sådär jätteroligt direkt, men helt okej. Faktiskt. Jag har tränat idag också, mycket bra med tanke på den väldigt enorma TOBLERONEn jag köpte på båten. Och sådana där salta pingvin-lakritsar! Bäst. Har inte sådär jättesuperdupermegamycket att skriva. Är ganska slut i huvudet, och ska sova snart. Klockan är halv elva! Fast jag börjar tio över nio imorgon, men det är bra att sova ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!