lördag 20 augusti 2011

I want to break free.

Nu har jag proppat i mig två stora mackor, och magen står i fyra hörn. Men det är bra, då har jag mycket energi till matchen! Som jag förövrigt är råtaggad på! Trots pissväder. Och jag kanske får stå i mål. Herregud.. börjar bli lite smått nervös. Det är så att vår målvakt är skadad och då måste några ställa upp, och jag har stått i mål förut (längesen). Dock tror jag inte jag har mina målvakt-skills kvar, men det återstår att se. Halv tolv är det samling och klockan är just nu kvart i tio, skönt att inte behöva stressa.

 Ikväll blir det förmodligen the voice i Kungsan, dock vet jag inte säkert med tanke på vädret. Imorgon blir det i alla fall loppis på Täby Galopp, med Linneafisen. Ska titta efter väska och LP-skivor. Har några redan, som jag snodde från mormor. Off I go!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!