söndag 21 augusti 2011

The voice.

Matchen gick väl sådär. Förlust. Lite tråkigt sådär. Ikväll var jag på the voice i Kungsträdgården! Riktigt kul! Imorgon är det fotbollsmatch igen, fast då är jag bara åskådare och sen blir det loppis med den fina Linnean. Tänkte bara ge en liten snabb update. Fast klockan är tjugo över ett! Herregud, nu sprack nog min lära-lägga-sig-i-tid-och-vakna-i-tid-grej jag har hållt på med. Aja. Det är värt det. Mycket bra kväll. När vi skulle hem såg vi ju faktiskt Swingfly ta ut pengar i en bankomat. OCH BÄST AV ALLT - VI SÅG FEST HOS MANGE BUSSEN! VI GJORDE DET. Den körde runt på gatorna och det var folk som festade i den och man kunde kliva på om man ville! Fast det gjorde ju då inte vi eftersom vi skulle hem, men fett coolt att vi såg den! Haha! Nattinuffsan!
 Tadaaaaa. Fast det här är en google-bild. När vi såg den var det fest i den, och det kom ut massa rök och en tjej dansade hängandes ut genom fönstret typ... Och de hade satt upp en lapp: Fest hos Mange? Nej, fest i bussen! Sen slog det mig att den här bussen har precis samma stuk som den där jag visade, som jag hade sett i Halmstad (rullande krökeriet - vi säljer ingen jävla fisk) hade? Visst?

1 kommentar:

  1. Kanske inte bara samma stuk som på halmstads bussen, kanske tillåme samma buss :)
    Olika text på olika sidor om bussen bara.
    Mvh grossebussen.com

    SvaraRadera

Kommentera här!