söndag 21 augusti 2011

Nicest thing.

 Timon och Pumba/Linisfinis och Kimpiz/Linelajnen och Kimperlajnen
 Lite bilder från the voice igår, har lite filmer också. Får se om jag lägger upp dem!

 Gigantiskt loppis. Enormt. Men mycket kul! Hittade två väskor och en jeansjacka. Ena väskan kostade 15 kr, och den andra 250 kr.. Men den var riktigt tjockt skinn och jättesnygg! Fast jag blev lite osäker på om jag skulle ge så mycket, men det är äkta skinn och det är ju inte jättebilligt liksom? Prutade iaf 50 kr!
 Just nu håller jag på att titta på the tourist, och den är än så länge mycket bra. Linnea var här också för en stund sedan, men hon var tvungen och gå hem, så too bad - hon missar slutet! Får helt enkelt berätta imorgon. I skolan. Imorgon börjar jag nian och sommarlovet är slut. Imorgon börjar höstterminen. Ångest ångest. Men å andra sidan blir det väl ganska skönt att komma in i vardagen igen. Med nya skollokaler! Och vi kommer dessutom vara störst detta år! Det blir nog ett bra år ändå. Inga mer ta dagen-som-den-kommer-dagar, men det ska nog lösa sig.

1 kommentar:

Kommentera här!