söndag 25 september 2011

Det hjärta som skulle blivit ditt på nåt vis, det fryser nu sakta till is.

Jag har fixat inför min biolog-redovisning, skrivit i prao-papper samt pluggat lite historia. Bajs på det. På allt. Förutom praoen. Men sånt är livet, som Anita Lindblom skulle säga. Jag har faktiskt STICKAT också. Hittade min stickning i lådan och tänkte: Jag ska ha en unik halsduk i höst!
 Så jag har stickat ett tag nu, ska sticka lite till. Det är faktiskt ganska skönt. Bara sitta och sticka och lyssna på musik. (känner mig enormt tantig, men så får det väl vara i så fall)

 Jag har i alla fall haft en jättejättejättejättebra helg. Verkligen top noch. Superduper. Så nu vet ni det.

Imorgon är det träning och jag är taggad redan nu! Innan dess ska jag äta middag hos mommo. Förmodligen, om det inte blir ändrade planer det vill säga. Men det blir träning redan ikväll minsann! Eller jag kan nog inte kalla det träning.. Jag och Linnea ska ta vår traditionella cykeltur runt Vallenutt och prata lite granna. Sånt e lovely.
 fin flicka till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!