tisdag 27 september 2011

Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer.



 
för att det är den bästa posen.

Torsdag igen då, tänkte jag precis skriva. Men så är det ju inte. Det är ju tisdag. För bövelen. Idag har jag börjat skriva på min uppsats om kärnkraft. Så himla kul!!!!! (känn ironin)
 Jag har också precis skypat med Annapanna. Hon stod och lagade köttfärssås. Fast hon vet inte hur hon ska säga vad det är för mat till barnen. "Mincemeat sauce" föreslog jag, men det fattar de nog inte. Så jag sa att hon får köra på det gamla hederliga: Spaghetti och köttfärssås. Det blir nog bra det. Får barnen lära sig lite svenska liksom. Anna, kan de någon svenska förresten?

 Igår var det måndag och då var det träning! Träna är så kul! I alla fall fotboll. Men jag tror jag kommer stortrivas på gymmet också! Igår tackade jag också JA till en match i helgen. SKA BLI SÅ KUL ATT FÅ SPELA MATCH efter att jag har varit tvungen att tacka nej till två stycken för att jag var hos Anette och sedan hos Maria.
 På tal om Anette, så kommer hon hit på lördag. Trevligt det. Och hon fyller år på söndag. Trevligt det med.

 Nu ska jag slänga i mig någon form av föda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!